Friday 14 February 2014

Bintang Syurga - Tribute To Ahmad Ammar


Teks: ain akib


BINTANG SYURGA

Pertama kali saya mendengar lagu ini, terus menyukainya.

Apabila dilihat kepada bait liriknya. Allah.... :'(

Dinyanyikan oleh Raqib Majid bersama kumpulan nasyid UNIC.

Buat Allahyarham adik Ahmad Ammar...
Moga Allah santuni beliau di sana..
Al-Fatihah. 






Lagu: Bintang Syurga
Penyanyi: Raqib Majid (feat. Unic)


Biar darah jadi baja

Biar tulangku menjadi tonggaknya
Islam tetap di puncak
Biar imanku terus melonjak
 
Aku tegar
Aku rela
Sekalipun aku dihenyak


Burung-burung hijau terbang
Oh ku tenang melayang
Syurga firdausi menunggu ku datang
Bidadari pun tersenyum
Merindu cumbu harum
Di saat cinta mekarku bercantum
 
Pergiku tak kembali
Kerana memburu nikmat syurgawi
Itulah yang hakiki itu yang abadi
Dan ku tidak mati
Bahkan hidup dengan rezki dari Ilahi
 
Kejayaan (kejayaan)
Kebahagiaan (kebahagiaan)
Bintang syuhada yang dirindukan
 
Datang datanglah wahai syahid
Dambaan mujahid
Aku relakan sakit yang sedikit
 
Dari tahanan sementara
Biar aku nestapa
Demi bahagia untuk selamanya
 





No comments:

Post a Comment

Jaga Dia untuk Kami

Teks: ain akib INSAN YANG BERGELAR SAHABAT 2003. Hari pertama menjejakkan kaki di bumi Minden, hari pertama orientasi. ...